خوب بخونید!!!!!



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


خانوادمون

از روی بیکاری دارم مینویسم

سلام

من که گفتم نیازی به زحمت نیست چرا هی سرمیزنید

خب از کجا شروع کنم

نمیدونم

برای کسی اینبار پیغام میذارم که میدونه نامرد . البته نامرد زیاده ولی خودش میدونه

....................

.................

..................

...................

....................

فقط بگم برات آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری میکنم

                                                                            در پناه خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,ساعت14:35توسط مهدیه | |